פילינג קרבון: הטיפול המהפכני של הוליווד שמסייע להצעיר ולהחליק את העור

תוכן עניינים

מאמרים נוספים
מהו פילינג קרבון?
פילינג קרבון: הטיפול המהפכני של הוליווד שמסייע להצעיר ולהחליק את העור

מי מאיתנו לא הסתכל על הכוכבים והכוכבות הגדולים של הוליווד בהערצה או אפילו בקנאה, ורצה להבין איך הם עושים את זה? איך הם שומרים על מראה ועור פנים צעיר ויפה, כל כך הרבה שנים. בעוד שחלקנו סברנו שמדובר בגנטיקה משובחת, כנראה שהתשובה הזו היא חלקית לחלוטין. כי במשך שנים, לא מעט מאותם כוכבים עברו טיפולי פילינג קרבון ייחודים, שמסייעים לטיפול בעור שמן, נקודות שחורות או אקנה. הטיפולים המהפכנים היום זמינים במחירים שווים לכל כיס, לכל אחת ואחד, ולא רק לכוכבים הגדולים ביותר ומאפשרים להצעיר ולהחליק את העור, ולהעניק גם לנו קצת מאבק הכוכבים של הוליווד ומסוד הנעורים שלה. במאמר הבא, נסביר על הטיפול המתקדם, על השילוב בין פחמן ולייזר שנעשה במהלכו ולאילו בעיות בעור הוא מספק פתרון.

מהו טיפול פילינג קרבון?

הטיפול הנחשב, כולל שני שלבים עיקריים. בשלב הראשון, המטפל ימרח על עורכן שכבת תחליב פחמן שנכנסת לתוך הנקבוביות של העור ולמעשה, מבצעת פילינג לעור. לאחר מכן, המטפל יעבור ביסודיות עם לייזר מיוחד על עורכן, שיחמם אותו, יסיר פיגמנטציה, שכבות עור ותאים מתים וייצור קולגן, שתורם לבריאות העור. השימוש בפחם, מסייע להעניק טיפול ייחודי למרקם העומק של העור.

עבור אילו שימושים ובעיות עור נועד הטיפול המתקדם?

פילינג קרבון מסייע לפתור שלל בעיות עור שכיחות ומורכבות, ביניהן:

אקנה

נקבוביות עור סתומות והסרת נקודות שחורות

כתמי פיגמנטציה ונזקי UV

הזדקנות העור, לרבות קמטים

מהם היתרונות של הטיפול?

      • ראשית, הפילינג קרבון הוא טיפול חדשני ומתקדם, שעושה שימוש בטכנולוגית לייזר מתקדמת, שלא כולל כמעט כאב ולא מצריך זמן החלמה או התאוששות. דבר זה מאפשר, למטופלים לבצע אותו סמוך לאירוע חשוב, כמו חתונה למשל או בר/בת מצווה, ולקבל מראה עור זוהר, נקי ורענן.

        • כמו כן, הטיפול לא כולל הרדמה, לא משאיר צלקות ומאפשר לקבל תוצאות מהירות יחסית, לאחר מספר נמוך יחסית טיפולים.

        • ניתן לבצע את הפילינג קרבון, בכל עונות השנה, בניגוד לטיפולים אחרים, שלא מומלץ לבצעם בעונות מסוימות, בגלל השפעות מזג האוויר.

          • מדובר בטיפול מהיר, יעיל ובמחיר יחסית סביר, המאפשר לכל אחת ואחת, לקבל מענה לבעיות עור שטיפולים אחרים לא מעניקים או שמצריכים הליך הרבה יותר מורכב, מסובך ויקר כדי לבצעם.

        מהו משך הזמן שלוקח הטיפול?

        כל טיפול אורך לרוב בין 45-30 דקות, כשלרוב, המטפל ימליץ לכם לבצע בין 6-4 טיפולים במרווח של כמה שבועות ביניהם, כדי לקבל את התוצאות המיטביות, שיאפשרו לעור שלכן לקבל את המראה הזוהר והנקי ביותר. כמובן, שזמן ומשך הטיפול, יקבע לפי העור והמאפיינים הפייזים שלכם, ומשתנה בין אדם לאדם.

        האם הפילינג קרבון כולל תופעות לוואי?

        הטיפול כולל מעט מאוד תופעות לוואי, אם בכלל, שכוללות אדמומיות בעור שחלופת, לרוב תוך מספר ימים בודדים. עם זאת, חשוב להישמע להוראות הרופאים והמטפלים לביצוע לאחר הטיפול, שחלקן יכללו מריחת קרם הגנה על העור, שימוש בתכשירים וחומרים עדינים על העור, והימנעות מחשיפה מוגברת לשמש.

        מדיקר בשיתוף מרפאות האסתטיקה של שרפ פלוס מביאים אליכן את מהפכת טיפולי האסתטיקה במנוי אחד כולל ומשתלם

        לאחרונה, השיקה מדיקר ביחד עם מרפאות האסתטיקה המובילות שרפ פלוס, מנוי אסתטיקה ייחודי ומהפכני, המאפשר לכל אחת ואחד ליהנות מטיפולי היופי המובילים בעולם, עם הטכנולוגיות החדשניות ביותר, במחירים שווים לכל כיס. המנוי החדשני, כולל, בין היתר, טיפולי פילינג קרבון, הזרקת בוטוקס, חומצה היאלורונית, טיפולי פיגמנטציה ועוד. בשנים האחרונות, אנחנו רואים עלייה בביקוש לטיפולים הללו, כחלק מהרצון של רבים להיראות צעירים ויפים יותר. אחד המכשולים שבדרך, הוא מחירם הגבוה של הטיפולים השונים, שמנע עד היום מרבות ורבים להרשות אותם לעצמם. מדיקר החליטה להנגיש את הטיפולים הללו לכל אדם, עם חוד החנית של הקדמה והחדשנות, במנוי אחד כולל ומשתלם עם בסניפים שפורסים בכל הארץ.

        medicare - מדיקר

        הגשת תביעה אונליין

        להגשת תביעה אונליין יש למלא את כל השדות

        רגע לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות להצטרף ל-MediCare, השאירו פרטים ותהנו משירותי בריאות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר

        הפנייה התקבלה בהצלחה, נחזור אליכם בהקדם.