טיפול בגלי הלם: מה כולל הטיפול ואיך הוא מעניק מענה לכאבים כרוניים?

תוכן עניינים

מאמרים נוספים
טיפול בגלי הלם
טיפול בגלי הלם: מה כולל הטיפול ואיך הוא מעניק מענה לכאבים כרוניים?

שגרת החיים העמוסה והלחוצה, אורח חיים הכולל ישיבה מרובה, עיסוק מאסיבי יותר בספורט ובפעילות גופנית, הן בין יתר הסיבות שמביאים יותר ויותר אנשים להתלונן על כאבי גב, גפיים, צוואר ובאזורים נוספים בגוף. אם עד השנים האחרונות, לא נמצא מענה רפואי אמיתי לחלק מכאבים כרוניים אלה, לאחרונה, יותר ויותר מרפאות ובתי חולים מספקים טיפול חדשני בגלי הלם, שמאפשר להקל על הכאב ולאפשר להם לחזור לשגרת יומם. זאת ללא צורך בניתוח או הליכים פולשניים ותוך דקות ספורות המוקדשות לכל טיפול. במאמר הבא נסקור את יתרונות טיפול גלי ההלם, את המצבים הרפואיים להם נותן מענה ולמי הוא מומלץ?

מהו טיפול בגלי הלם?

זהו טיפול מתקדם המאפשר להקל על כאב כרוני באזורים רבים בגוף, ביניהם: מפרקים, רקמות, כף הרגל, הברכיים, הנובעים מגיל מבוגר, פציעות ספורט או מחלות. במהלך הטיפול, רופא או פיזיותרפיסט מוסמך יצמידו מכשיר מיוחד לאזור הפגוע בגוף, המעביר גלי קול מיוחדים, שיכולים לשפר את זרימת הדם, לאחות את הנזק שנגרם לרקמת החיבור בשרירים, ולגרות את האנזימים באזור המפחיתים את תחושת הכאב והדלקת. 

לאילו מקרים רפואיים מעניק הטיפול מענה ?

      • טיפול בדלקת גידים

      • כאבי גב שונים

      • דלקת כף הרגל

      • פציעות דורבן

      • דלקות רגליים

      • דלקת בשריר האכילס

      • שריר הירך האחורי

      • דלקת בפיקת הברך ובמרפק הטניס

    כמה זמן אורך טיפול בגלי הלם?

    הטיפול לרוב אורך עד כ-10 דקות בכל מפגש, כאשר לרוב תצטרכו להגיע למספר מפגשים שיתפרשו על פני מספר שבועות או יותר, בהתאם למצבכם הרפואי. 

    האם קיימות תופעות לוואי לטיפול?

    קיימות מספר תופעות לוואי לטיפול, אשר ברוב המקרים כוללות נפיחות ואדמומיות באזור המטופל, שאמורות לעבור לאחר ימים או שבועות. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רופא או גורם מקצועי מוסמך, לגבי הטיפול כולו, לרבות תופעות הלוואי השונות.

    מהם היתרונות של הטיפול?

    לטיפול בגלי הלם מספר יתרונות משמעותיים, ביניהם:

        1. טיפול לא פולשני שאינו מצריך הליכים ניתוחיים ופרוצדורות מורכבות – אחד היתרונות המרכזיים של גלי ההלם, הוא שהם לא מצריכים התערבות כירורגית מסובכת, שכוללת לעיתים הרדמה, ימי אשפוז, החלמה, שיקום ועוד.

        1.  זהו אחד הטיפולים הבודדים שנותנים מענה רפואי לפציעות כרוניות, שלא נמצא עבורם פתרון אחר.

        1. מקלים על מגוון רחב של סיטואציות רפואיות – יתרון נוסף בטיפול בגלי הלם, הוא עצם העבודה שהם יכולים לשפר את המצב של פציעות, מחלות ופגיעות שרירים, רקמות, גידים ועוד, באזורים רבים בגוף.

        1. טיפול קצר ויעיל – העובדה שמדובר בטיפול שלרוב אורך עד 10 דקות, מאפשרת ליותר מטופלים להתפנות לבצעו, מבלי לפגוע בשגרת יומם העמוסה, זאת בנוסף ליעילות הגבוהה יחסית שמציג בטיפול בבעיות הרפואיות השונות.

      מדיקר ושרפ פלוס מנגישות לכם ולכן את מהפכת הבריאות והיופי במנוי אסתטיקה כולל אחד

      התוצאות המעולות של גלי ההלם בקרב המטופלים, הביאו אותנו במדיקר יחד עם המרפאות המובילות של שרפ פלוס, להנגיש לכם את הטיפול, כחלק ממנוי אסתטיקה חדשני, הכולל את כל טיפולי היופי, האסתטיקה וגם הבריאות הטובים והמתקדמים ביותר. ביניהם גם בוטוקס, חומצה היאלורונית, טיפולי פיגמנטציה ועוד. אם בעבר רבים ורבות היו צריכים לשלם סכומי כסף גבוהים מאוד לכל טיפול יופי, ואפילו לדחות או לבטלם בשל מחירם, כעת כל אחת ואחד יכולים לרכוש מנוי כולל, שמאפשר ליהנות מעולם שלם של טיפולי יופי ובריאות.

      medicare - מדיקר

      הגשת תביעה אונליין

      להגשת תביעה אונליין יש למלא את כל השדות

      רגע לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות להצטרף ל-MediCare, השאירו פרטים ותהנו משירותי בריאות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר

      הפנייה התקבלה בהצלחה, נחזור אליכם בהקדם.