אשפוז ביתי – המדריך מקיף 

תוכן עניינים

מאמרים נוספים
אשפוז ביתי מהו ומהם יתרונותיו?
אשפוז ביתי – המדריך מקיף 

להיות חולה זה לא פשוט. כמאמר הפתגם הידוע: 'טוב להיות עשיר ובריא מאשר עני וחולה'. בדרך כלל, רק כאשר הצרות דופקות על הדלת, מבינים עד כמה החיים שלפני היו טובים ופשוטים. הכי קשה זה להיות חולים במחלה כרונית, כזו שמשפיע על איכות החיים לאורך פרק זמן ממושך. החולים במחלה האורכת פרק זמן ארוך עלולים למצוא את עצמם מרותקים למיטה חודשים ארוכים, מוגבלים באפשרויות העומדות לפניהם ועוד. אנחנו לא מדברים כאן רק על מחלות קשות, לעיתים גם פציעה חמורה יכולה לרתק אדם למיטתו לפרק זמן ארוך. 

בעבר לא הייתה ברירה אלא לשלוח את החולים לטיפול בבית חולים מסודר. החולים היו מתנתקים מהמשפחה והחברים שלהם ועוברים, לתקופה ממושכת, לחיות עם חולים אחרים כמותם. המזל שלנו הוא שאנחנו חיים בדור שונה לחלוטין. היום, בזכות הטכנולוגיה והתפתחות המדע, גם חולים במחלות האורכות זמן רב, יכולים לחיות בבית. בזכות הפרקטיקה של אשפוז בית אפשר לשפר את חייהם של המטופלים במידה רבה מאוד. 

יש לאשפוז ביתי יתרונות רפואיים של ממש!

המידע הזה עלול להפתיע, אבל לאורך השנים אנחנו יכולים להצביע על שורה של יתרונות בריאותיים שיש לאשפוז ביתי: 

  1. כאשר המטופל נמצא בסביבה מוכרת ותומכת, הוא יכול לפתח חוסן מנטלי המשפיע גם על הבריאות: היום יש מודעות רבה יותר לקשר ההדוק של בריאות הנפש לבריאות הגוף. כאשר מעבירים מטופל או מטופלת למתחם אחר, רחוק, מנותקים מהסביבה הקרובה שלהם, הרבה פעמים הם עלולים לפתח כמו מחלות של הנפש. חרדה, דיכאון, דכדוך, כל אלו עלולים להתפתח כתוצאה מהבדידות אותה מרגיש מי שהרחיקו אותו מכל היקר לו. אבל, כאשר מטופל נמצא בבית, בחדר אותו הוא מכיר, עטוף במשפחה אוהבת, זוכה לביקור של חברים טובים, לעיתים אפילו יכול להמשיך ולעבוד בעבודה שלו במידה מסוימת, בעיקר אם קיימת האפשרות לעבוד מהבית, המטופל יכול לפתח חוסן מנטלי. מה שיש לו השפעה דרמטית על הגוף ועל הבריאות של הגוף. 
  2. בבית, הטיפול מותאם לחולה באופן מושלם: כאשר המטופל נמצא בבית, בעת קבלת המענה הרפואי, הוא יכול להיות בטוח כי הוא מקבל את המענה המתאים ביותר עבורו. אין מה לעשות, צוות רפואי העובר ממטופל אחד לשני עלול לפספס פרטים חשובים בעת הביקור של החולה האחרון ברשימה. באשפוז ביתי, אין חשש כזה. 
  3. בבית המרחב סטרילי יותר:  כן, אנחנו יודעים שזה מפתיע. אבל בבית החולים, בגלל ריכוז של חולים עם מחלות שונות, יכולים להתפתח חיידקים שלא מתפתחים במקום בו נמצא חולה אחד בקרב אוכלוסיה בריאה. מה שמוריד את הסיכון של החולה להדבק במחלות נוספות. 

אתם לא צריכים לעבור את זה לבד 

במעבר של אדם קרוב לאשפוז ביתי, הסביבה הקרובה צריכה להתאים את עצמה למצב החדש. הרבה פעמים המעבר מלווה בחשש ובעיקר במחסור בידע ממשי. התפקיד של מערכות הרפואה הוא לעזור לכם לעבור את התהליך בשלום. לאורך האשפוז הביתי תקבלו מענה מקצועי מלא. החל בשיחה עם עובדת סוציאלית שתעבור אתכם ביחד על כל הפרטים, כלה בביקורים קבועים של אחות פרטית ורופא מקצועי. 

medicare - מדיקר

הגשת תביעה אונליין

להגשת תביעה אונליין יש למלא את כל השדות

רגע לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות להצטרף ל-MediCare, השאירו פרטים ותהנו משירותי בריאות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר

הפנייה התקבלה בהצלחה, נחזור אליכם בהקדם.