רופא משפחה אונליין 24/7: שירותי הרפואה החדשניים שפועלים בכל שעות היום והלילה

תוכן עניינים

מאמרים נוספים
רופא משפחה אונליין 24/7: שירותי הרפואה החדשניים שפועלים בכל שעות היום והלילה
רופא משפחה אונליין 24/7: שירותי הרפואה החדשניים שפועלים בכל שעות היום והלילה

בשנים האחרונות, רובנו מתמודדים עם שגרת חיים עמוסה ולחוצה הרבה יותר מבעבר. עבודה מסביב לשעון, פקקים, גידול ילדים, יחד עם רצון לשלב פעילות גופנית ובילויים, שמקשים עלינו לא פעם להגיע למרפאות השונות לצורך טיפול ואבחון רפואי עבורנו או עבור ילדינו, ועוד לחכות בתור בשביל זה.

קופות החולים וחברות רבות בתחום ביטוחי הבריאות, ראו את הצורך שנוצר בקרב רבים בשירותי רפואה מרחוק, והשיקו בשנים האלה שירותים דיגיטליים חדשניים, שמאפשרים לנו להגיש כמעט כל בקשה ומסמך, דרך האפליקציה. במקביל, אחת מהמהפכות שנעשו בתחום היא פתיחת האפשרות ליהנות משירותי רופא משפחה אונליין 24/7.

אחת מהחברות החלוצות בתחום רופא עד הבית ואונליין היא מדיקר, שהשיקה כתב שירות ייחודי, שמנגיש לכל אחד ואחת רופא/ה שזמינים עבורם בטלפון ויעמוד לרשותכם עד 30 דקות מרגע קבלת הפנייה.

מה כוללים שירותי רופא משפחה און-ליין של מדיקר?

      • קבלת אנמנזה רפואית

      • קביעת אבחנה רפואית ראשונית ומתן מרשם לרכישת תרופות

        • מתן מרשם לתרופות, במידת הצורך, דרך המייל או הפקס.

        • הפנייה להמשך טיפול אצל רופא המשפחה/הילדים ו/או לרופא מומחה אחר

        • הפנייה לחדרי מיון בבית חולים, לפי שיקול דעתו המקצועי של רופא

        • סיכום הייעוץ הרפואי בדוא"ל או בפקס

      האם יש הגבלת גיל לקבלת השירות?

      לא, בניגוד לחברות וגופים אחרים השירות לא מוגבל בגיל.

      מה שירות רופא אונליין נותן לי?

      הימנעות מהידבקות במחלות, וירוסים וזיהומים במרפאות – הצפיפות הגדולה במרפאות ובתי החולים, מעלה את הסיכון להידבקות במחלות, שירותי רופא אונליין מאפשרים לקבל אבחנה רפואית מבלי לקחת את הסיכון הבריאותי המיותר, 

      חסכון זמן יקר מאוד – רובנו שמים לב, עד כמה קשה לתמרן בין העבודה, הילדים, הבית, החברים והפנאי ולהספיק להגיע לתור אצל הרופא/ה, שלא נדבר על הפקקים והעומס בכבישים בדרך, שגוזלים מאיתנו זמן יקר מאוד, שיכולנו להקדיש לדברים אחרים. רופא משפחה אונליין, יכול לשוחח איתכם טלפונית, ובחלק מהמקרים לחסוך לכם את ההגעה למרפאות.

      זמינות 24/7 גם בשעות מאוחרות שהמרפאות סגורות – רבים מאיתנו מכירים את זה, שהילד/ה לפתע התעוררו באמצע הלילה והם לא מרגישים טוב, או שפתאום אנחנו, בן/בת הזוג או ההורים, לפתע בשעות הערב המאוחרות לא מרגישים טוב, ואנחנו צריכים אבחנה רפואית עכשיו. שירותי רופא משפחה אונליין, יכולים לספק לנו מענה למקרים כאלה ולתת לנו אבחון והפנייה להמשך טיפול או מרשם לתרופות.

      טיפול במקום הבטוח ביותר במקום להגיע למרפאות

      מדיקר משיקה את שירותי רופא משפחה אונליין 24/7 גם בשעות הערב והלילה המאוחרות

      ב-2023, שירותי הרפואה מרחוק נמצאים בשיאם, ואתם יכולים ליהנות מכך ולחסוך זמן יקר. מדיקר השיקה בשנים האחרונות, שירותי רופא משפחה אונליין, רופא עד הבית ופינוי באמבולנס לבית החולים הקרוב ביותר 24/7, תחת כתב שירות אחד, במטרה לספק לכם נוחות, זמינות ואת שירותי האבחון הראשוני המקצועיים ביותר, וכל זאת בעלות אשר שווה לכל כיס.

      בזמן שרבים מאיתנו נלחמים נגד השעון ועלולים להזניח את בריאותנו, מדיקר מנגישה לכם את שירותי הרפואה בקלות ובמהירות, ומונעת מכם להזניח את הבריאות שלכם, בכל הבלאגן ומרוץ החיים היומיומי. 

      מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים על כתב השירות המהפכני, שהגיע עד היום לבית רבים בישראל ושינה את הדרך בה הם צורכים את שירותי הרפואה שלהם.

      medicare - מדיקר

      הגשת תביעה אונליין

      להגשת תביעה אונליין יש למלא את כל השדות

      רגע לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות להצטרף ל-MediCare, השאירו פרטים ותהנו משירותי בריאות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר

      הפנייה התקבלה בהצלחה, נחזור אליכם בהקדם.