כיצד מתבצע ניתוח אורתוגנטי

תוכן עניינים

מאמרים נוספים
ניתוח אורתוגנטי
כיצד מתבצע ניתוח אורתוגנטי

מי שלא מתמודדים עם ליקויים במבנה הלסתות לא מתמודדים עם האתגרים הללו כלל ואולי לא חושבים על כך. אבל האמת היא כי הפה הוא איבר חיוני עבור כל היצורים החיים. דרכו אנחנו מדברים, הוא זה שמאפשר לנו לעבד באופן ראשוני את המזון אותו אנחנו מכניסים לגוף כדי לחיות וכן הלאה. נסיבות שונות עלולות להוביל לליקויים במנח הלסתות. הליקויים הללו יכולים להפריע משום שיש בהם פגם אסתטי. אלו יכולים להעיב פשוט משום שהם מעוררים תחושה של כאב או חוסר נוחות. ניתוח אורתוגנטי הוא כלי המאפשר לנו לטפל במצבים מהסוג הזה בהצלחה.

מתי נבצע ניתוח בחלל הפה

אז באמת עלינו לקחת בחשבון כי ניתוח הוא טיפול פולשני, אשר יכול לגרום לתחושה של אי נוחות לאורך תקופת ההחלמה. לכן, לא תמיד נפנה לאופציה הזו בשלב הראשון. אלו המקרים בהם כן נשתמש בכלי הזה כדי להשיג תוצאות.

  1. במידה ומנח הלסתות הקיים מפריע לקיום חיים תקינים של המטופל:  בין אם אנחנו מדברים על ליקוי בדיבור ובין אם אנחנו מדברים על מנח שלא מאפשר לעיסה נוחה של המזון.
  2. כאשר המטופל או המטופלת רוצים לשנות את מראה הפנים: היום אפשר לבצע טיפולים קוסמטיים בצורה בטוחה, כדי לתת למטופל או המטופלת תחושה נעימה יותר. הפה הוא אחד האיברים הבולטים והמשמעותיים בפנים, כך שבהחלט אנחנו לא צריכים לשלול שימוש בכלים מהסוג הזה כדי להשיג את התוצאה הרצויה.
  3. לאחר תאונה: תאונות יכולות להוביל לשברים בחלל הפה ובלסתות. אז אנחנו נבצע ניתוח אורתוגנטי גם כדי לפתור תחושה של אי נעימות כעת, אבל גם כדי למנוע נזקים עתידיים במידה וקיים חשש כזה.

האם קיימת אפשרות לוותר על ניתוח?

כדי שנוכל לגשת לפרוצדורה, על כל מטופל לעבור אבחון מסודר על ידי כירורגית פה ולסת בעלת ניסיון. במהלך האבחון ננסה לבדוק האם בארגז שלנו אפשר למצוא כלים נוספים אשר יאפשרו לנו להגיע לאותן התוצאות. נבחר להשתמש בכלי כמו ניתוח אורתוגנטי במידה ותתקבל המסקנה כי אין לנו איך להגיע לתוצאה, אלא דרך טיפול אורתוגנטי כירורגי.

איך נראה התהליך הטיפולי

כאמור, בשלב הראשון יש לפנות לקבלת אבחנה מסודרת ותוכנית טיפולים דקדקנית. בלי זו לא נוכל להמשיך הלאה לשלבים הבאים. אגב, בשלבי האבחנה תוכלו לשאול כל שאלה ולהבין, בהתייחס למקרה האישי שלכם, האם יש נושאים אליהם כדאי להתייחס באופן מיוחד.

בהמשך, יתקיים הניתוח עצמו. את הניתוח מקיימים בהרדמה מקומית, בהתאם לצורך. במקרים מסוימים, תתקבל החלטה על הרדמה כללית. על המטופל או המטופל להקפיד על התנזרות מצריכת אלכוהול כארבעים ושמונה שעות לפני הטיפול. כמו כן, על הפציינט לקיים צום מלא של שמונה שעות לפני קיום הפרוצדורה.

ניתוח לסת, ניתוח אורתוגנטי, אורך בין שעה עד שלוש שעות לכל היותר. כאמור, לכל טיפול מאפיינים יחודיים. אנחנו כן נגיד כי במהלך הפרוצדורה, המנתח יחתוך חתך אחד או כמה, באופן מבוקר, כדי להגיע לתוצאה הרצויה. אל דאגה, הרופא ידאג לטפל בחתכים ולאורך תקופת ההחלמה הם יסגרו ולא ישפיעו על איכות חייכם בהמשך.

החלמה והתאוששות מהניתוח

כאמור, אנחנו מדברים על פרוצדורה פולשנית, המלווה בתקופת החלמה הנעה בין מספר ימים לשבוע או שבועיים. ההמלצה שלנו היא להשאיר כמה ימים להתאוששות לאחר הניתוח. תהנו ממעקב צמוד של הצוות המטפל ואם יהיו סימפטומים יוצאי דופן, תוכלו לעדכן בכך את הרופא המטפל.

האם הניתוח מסוכן?

אל חשש. כל עוד תשכילו לפנות למרפאה מקצועית ומתקדמת, לא נשקפת לכם כל סכנה. בעידן הנוכחי, עידן בו האדם הצליח לחצות גבולות רבים, גם אתם יכולים ליהנות מטיפול מקצועי של מי שיעשו הכל כדי לעזור לכם במידת האפשר.

medicare - מדיקר

הגשת תביעה אונליין

להגשת תביעה אונליין יש למלא את כל השדות

רגע לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות להצטרף ל-MediCare, השאירו פרטים ותהנו משירותי בריאות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר

הפנייה התקבלה בהצלחה, נחזור אליכם בהקדם.