רופא עד הבית לצמצום חשיפה לתחלואה: מהם יתרונות השירות?

תוכן עניינים

מאמרים נוספים
רופא עד הבית
רופא עד הבית לצמצום חשיפה לתחלואה: מהם יתרונות השירות?

2020 ו-2021 מסתמנות כשנות מפנה בתחום הרפואה. אחרי ששנים התרגלנו לצרוך את שירותי הרפואה שלנו, מחוץ לבית, הגיע נגיף הקורונה וגרם לנו לשנות את הרגלי הצריכה של השירותים הרפואיים שלנו.  אם בעבר היינו רגילים להגיע לבתי החולים, למרפאות או לקופות החולים, כאשר התעוררה אצלנו בעיה רפואית, כיום אנחנו רואים עלייה ניכרת בשימוש ברפואה מרחוק ובשירותי רופא עד הבית.

אפשר לומר, שהקורונה אילצה אותנו לשנות את הגישה לגבי צריכת השירותים הרפואיים שלנו, ואם בשנים עברו הגעת רופא עד הבית הייתה משהו ששייך רק למעמד הגבוה או לאנשים שלא היה ביכולתם להגיע למרפאה, עקב מגבלה פיזית או רפואית כלשהי, כיום יותר ויותר אנשים מכלל האוכלוסיות צורכים שירותים אלו גם אם לא קיימתם להם מגבלה.

הכניסה של שירותי רופא עד הבית יחד עם שירותי הרפואה מרחוק, שכוללים שירותי רופא בזום או בטלפון, עתידים לשנות את פני הרפואה בעולם, ולהכניס שינויים חיוביים ומתבקשים לחיינו, אם כן, מהם היתרונות שיש בשירותי רופא עד הבית?

 

היתרונות בשירותי רפואה עד הבית

  1. הימנעות מהידבקות במחלות במרפאה – בתי חולים, מרפאות וקופות חולים הם מקומות בהם יש לא מעט וירוסים וחיידקים שמסתובבים להם, חוץ מהקורונה כמובן שהיא המחלה שכרגע הכי מטרידה אותנו, יש לא מעט מחלות נוספות שניתן להידבק בהן בהגעה לאותם מקומות טיפול. שירותי רופא עד הבית, מאפשרים לנו להימנע מהדאגות מהידבקות במחלות, ולהיות בראש שקט כאשר אנו או קרובינו מקבלים את הטיפול הרפואי, עניין חשוב מאוד, בייחוד בתקופה כזו.

  1. חסכון בזמן יקר – במציאות העמוסה והצפופה בה אנו חיים, כשנדמה ששילוב בין עבודה, משפחה, בית וחברים, נהיה קשה יותר ויותר, שירותי רופא עד הבית, יכולים להקל על חיינו ולפנות לנו זמן יקר ביום. אמרה זו נכונה על אחת וכמה, להורים לילדים, שלא פעם צריכים להגיע לרופא לעיתים תכופות, שעלולות לבזבז להם זמן יקר על הגעה והמתנה לרופא, אותו היו יכולים לנצל בצורה יעילה יותר. בנוסף, לא פעם אין באפשרותם של הורים לילדים קטנים, להגיע למרפאה מחוץ לבית, היות ואינם יכולים להשאיר אותם לבד בבית או לקחת אותם למרפאה. שירותי רופא עד הבית, חוסכים מהם בעיה זו, ומאפשרים להם לא לדחות טיפולים רפואים דחופים או להזעיק את הבייביסטר שתשגיח על הילדים, תמורת תשלום שאף הוא נחסך מהם.

  1. זמינות גם בשעות מאוחרות – לא פעם, מתעוררת בעיה רפואית דחופה לנו, לילדנו, הורינו או לאדם אחר קרוב אלינו, בשעות מאוחרות, בהן אין פעילות סדירה של רופאים, מה שמאלץ אותנו או לחכות לבוקר או להגיע למוקד רפואה דחופה או למיון בבית החולים. החוויה של להגיע לאותם מקומות רפואיים בשעות מאוחרות, היא לא חוויה נעימה בשביל אף אחד, היא לרוב כרוכה בלחץ, מתח עייפות מצטברת, שעוללים גם להחמיר את מצבנו הרפואי. שירות רופא עד הבית, זמין אצל חברות מתחום ביטוחי הבריאות 24/7, והוא מאפשר להימנע מחוסר הנעימות הזו  ומהתחושות הלא טובות הללו.

  1. טיפול במקום הבטוח ביותר עבורנו – הגעה למרפאה זרה ולא מוכרת, היא חוויה לא תמיד נעימה בעיקר לילדים ומבוגרים. טיפול במקום שנחשב בטוח ומוגן עבורם, מקל על שיתוף הפעולה שלהם עם הרופא, מאפשר להם להיות נכונים לקבל את הטיפול, שכרוך לעיתים בלקיחת תרופות או הגעה לבדיקה נוספת, ולא פעם מקצר את זמן ההחלמה שלהם.

כיום בעקבות נגיף הקורונה, יותר ויותר חברות מתחום ביטוחי הבריאות מספקים שירותי רופא עד הבית במחירים הוגנים ובשירות מקיף ואיכותי שניתן ע"י מיטב הרופאים בישראל 24/7. במסגרת כתבי השירות של MediCare, מסופקים שירותי רופא עד הבית מקצועיים, שמאפשרים לכם להיות בראש שקט ולהינות משלל היתרונות של השירות.

מהם השירותים שמסופקים ע"י MediCare במסגרת שירות רופא עד הבית?

בין שאר השירותים שמסופקים במסגרת טיפולו של רופא עד הבית תחת כתבי השירות של MediCare ניתן למנות את:

  • קביעת אבחנה רפואית ראשונית
  • מתן תרופות ראשוניות במידת הצורך, לפי שיקול דעתו המקצועית של רופא 
  • מתן מרשם לתרופות על פי שיקול דעתו המקצועית של הרופא
  • מתן הפנייה להמשך טיפול לרופא המשפחה / הילדים ו/או לרופא מומחה אחר
  • קבלת אנמנזה רפואית 
  • הפניית המבוטח לחדר מיון בבית חולים, לפי שיקול דעתו המקצועי של רופא
  •  מתן תעודה/ות / סיכום ייעוץ רפואי/ות

אם בעבר הברירה היחידה הייתה לקבל שירותי רפואה רק מחוץ לבית ולהיות תלויים בזמינותם של בתי חולים מרפאות או בקופות החולים, מגיפות כמו קורונה, האיצו את ההבנה שניתן לקבל שירותים מעולים ולשמור על המשפחה, כדי לקבל אבחנה ומרשמים לתרופות חשובות מבלי לצאת מהבית. חברת MediCare, מעניקה כחלק מסל שירותים רחב גם שירות רופא עד הבית שמפחית את הסיכון להידבק בנגיפים. זהו פתרון טוב, במיוחד לאוכלוסיות בסיכון כמו קשישים וחולים במחלות רקע, שעבורם הידבקות בנגיפים עלולה להיות מסוכנת. 

medicare - מדיקר

הגשת תביעה אונליין

להגשת תביעה אונליין יש למלא את כל השדות

רגע לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות להצטרף ל-MediCare, השאירו פרטים ותהנו משירותי בריאות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר

הפנייה התקבלה בהצלחה, נחזור אליכם בהקדם.