MediCare חברת כתבי השירות הרפואיים המובילה בישראל מעניקה החזרים כספיים בתוך עד 48 שעות!

תוכן עניינים

מאמרים נוספים
MediCare חברת כתבי השירות הרפואיים המובילה בישראל מעניקה החזרים כספיים בתוך עד 48 שעות!

הרפואה בישראל היא אחת הטובות והמתקדמות בעולם, על כך אין ויכוח. עם זאת, מערכת הבריאות הישראלית נמצאת במצב רע, שבא לידי ביטוי בעומסים כבדים במחלקות הפנימיות, זמני המתנה ארוכים לניתוחים, לבדיקות ולפעולות רפואיות, בירוקרטיה מתישה ואיטית עבור קבלת החזרים כספיים, שלא נותנת לחולה מענה בזמן, וכן, בדיקות ותרופות חיוניות שלא נכללות בסל התרופות.

נגיף הקורונה שהגיע אלינו ב-2020, רק המחיש עוד יותר את המצב הקשה של מערכת הבריאות בישראל, ועד כמה המצב הבריאותי של כל אחד מאיתנו הוא דבר מתעתע. כאשר אנחנו אף פעם לא יודעים מתי יפתיע אותנו אירוע בריאותי פתאומי, כגון: תאונה או מחלה שיגרמו להזדקק לטיפול רפואי באופן מיידי לנו או לבן משפחה קרוב.

על כן, במציאות בריאותית מתעתעת שכזו, רצוי וכדי שלכל אחד מאיתנו יהיה לא רק ביטוח בריאות פרטי, אלא רובד נוסף של כתבי שירות, שמאפשר לנו להזמין רופא מומחה הביתה בכל יום ובכל שעה, ליהנות משירותים רפואים מתקדמים במחירים סבירים ולהרגיש שאנחנו בידיים בטוחות וטובות, כשאנחנו יודעים שגם במקרה חירום יש מי שיעמוד לצדנו, ויוכל לספק לנו שירותים רפואיים במהירות ללא טרטור או הליכים בירוקרטיים מתישים. 

סטנדרט השירות הפרטי עולה באחרונה מדרגה ורובד ביטוחי נוסף מכסה מגוון רחב של טיפולים, לרבות: שירותי פינוי באמבולנס, קבלת אביזרים אורטופדיים כתוצאה מתאונה, התייעצות עם מומחים, בדיקות אבחנתיות כולל בדיקות CT ו-MRI, מגוון רחב של בדיקות הריון – כולל בדיקות גנטיות להריון, טיפולים קוסמטיים, שירותים בתחום הרפואה המונעת, רופא אונליין 24/7, שירות רופא פרטי עד הבית או מקום העבודה 24/7, טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה ועוד. כל השירותים הללו מתקבלים במהירות עם השתתפות עצמית שווה לכל כיס של המבוטח.


MediCare מציגה: הצטרפות ללא מגבלת גיל או מצב רפואי, וללא צורך בחיתום רפואי או הצהרת בריאות

 

אחת החברות המובילות בתחום ביטוח הבריאות הפרטי, היא חברת "MediCare", אשר הוקמה על ידי שלוש סוכנויות ביטוח מובילות בישראל, עם ותק של מעל ל-60 שנה בתחום. אותן סוכנויות החליטו לחבור יחד כדי להעניק שירות ביטוח ייחודי ומקיף, שמקנה גישה מהירה לשירותי בריאות מתקדמים ואיכותיים לכל הרופאים הפרטיים, ולמכלול רחב של אבחונים וטיפולים רפואיים, ללא תורים והמתנות.

MediCare מאמינה שהאמרה שכל בני האדם נולדו שווים, נכונה על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבריאות שלנו. לכן, החליטה שההצטרפות לשירותי הבריאות שלה, תהיה ללא מגבלת גיל או מצב רפואי, וללא צורך בחיתום רפואי או הצהרת בריאות.

בנוסף, MediCare מעניקה החזרים כספיים למבוטחייה עד 48 שעות, ולרוב תוך שעות בודדות! וכן השקיעה במערכת חדשנית להפקת דו"חות מהמתקדמות ביותר שקיימות כיום.

בסופו של דבר במציאות של היום, האמרה העיקר הבריאות מקבלה אפילו משנה חשיבות מבעבר. המבוטחים מחפשים חברה אמינה, המספקת כתבי שירות מקצועיים, מקיפים ומתקדמים עם בירוקרטיה מינמלית ותשלום תביעות מהיר, MediCare בנתה את כתבי השירות הרפואיים שלה, לפי אמות מידה אלו, והיא מבין חברות כתבי השירות הרפואיים שרשמו את הצמיחה הגבוהה ביותר בתקופה האחרונה, כשמספר סוכני הביטוח שעובדים עמה בשיתוף פעולה, יותר מהכפיל את עצמו בשנה האחרונה. 

סוכן ביטוח, הצטרף עוד היום לכתבי השירות של MediCare:

קל.מהיר. רחב

תשלום תביעות מהיר

כיסויים רחבים ביותר

ללא מגבלת גיל מצב רפואי, וללא צורך בחיתום רפואי או הצהרת בריאות

סוכן ביטוח, יש לך הזדמנות ייחודית לעטוף את הלקוחות שלך במוצרים שלא קיימים בחברות הביטוח
 
 

medicare - מדיקר

הגשת תביעה אונליין

להגשת תביעה אונליין יש למלא את כל השדות

רגע לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות להצטרף ל-MediCare, השאירו פרטים ותהנו משירותי בריאות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר

הפנייה התקבלה בהצלחה, נחזור אליכם בהקדם.