איך MediCare מסייעת להנגיש שירותים רפואיים מתקדמים ומקצועיים ביותר לאוכלוסיות רבות בישראל?

תוכן עניינים

מאמרים נוספים
היתרונות והשירותים הרפואיים המקצועיים והמתקדמים שמספקת מדיקר
איך MediCare מסייעת להנגיש שירותים רפואיים מתקדמים ומקצועיים ביותר לאוכלוסיות רבות בישראל?

בשנים האחרונות, המודעות של הציבור לחשיבות השמירה על בריאותו נמצאת בעלייה מתמדת. יותר ויותר אנשים בישראל ובעולם מקפידים על אורח חיים בריא, תזונה נכונה, עורכים בדיקות תכופות לגילוי מוקדם של מחלות וסיטואציות רפואיות אחרות, ומודעים לחשיבות של מעקב קבוע אחר ערכים ומדדים שונים בגופם.

עם זאת, ענף הרפואה הציבורי מתקשה לעמוד בעומס, בצפיפות ובביקוש לשירותים רפואיים שהולך ועולה מדי שנה, יחד עם האוכלוסיה הגודלת. כיום, רבים נאלצים לחכות חודשים לתור לרופא מומחה ולבדיקות שונות, כאשר במקביל בתי החולים מתמודדים עם צפיפות ומחסור משמעותי בכוח אדם.

צריך לומר ביושר, שמצד אחד, הרפואה בישראל היא מהטובות בעולם אך השירותים הרפואיים הציבוריים בה לוקים בחסר. לתוך הוואקום הזה נכנסו שירותי הרפואה הפרטיים, שמוכנים גם הרובד ה-3 של שירותי הבריאות, כשהם מספקים לציבור הרחב שירותים וטכנולוגית רפואיות מתקדמים ביותר, ומאפשרים לציבור לקבל מענה בריאותי מקיף ומקצועי.

אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום ביטוחי הבריאות, שלקחה חלק במהפכת הנגשת שירותי הבריאות לאנשים רבים בישראל, היא MediCare, שמשלימה שירותי הבריאות הממלכתיים והשב"ן, לכדי מעטפת בריאותית אחת שלמה, שעונה על צרכים רפואיים רבים, שבעבר לא היה להם מענה.

MediCare מציגה: הנגשת שירותים רפואיים מתקדמים, רחבים ומקצועיים ביותר לאוכלוסיות רבות יותר

על מנת להנגיש לציבור בישראל את השירותים הרפואיים הרחבים, המקצועים והחדשניים ביותר, מדיקר החליטה ששירותי הבריאות, שהיא מספקת יפעלו לפי מספר עקרונות חשובים:

קבלה ללא תנאים, מגבלות או החרגות – החלטה זו הגיעה מתוך צורך אמיתי בשטח, כשהחברה הייתה עדה למטופלים רבים, שלא זכו לשירותי הבריאות הטובים ביותר, עקב בעיות רפואיות קודמות, שהביאו חברות אחרות לדחות את בקשתם להצטרפות או לצמצום הזכאות שלהם לשירותים רפואיים. מדיקר כיום מספקת שירותי בריאות רחבים ומתקדמים ללא הגבלת גיל, החרגות, חיתום רפואי או הצהרת בריאות, במהלך שמאפשר ללקוחותיה הרבים לישון בשקט ולהרגיש הרבה יותר בטוחים, כי הם יודעים שהם זכאים לכיסוי רפואי בכל מצב.

טיפול מהיר בתביעות – אחת הסוגיות הרגישות ביותר עבור הלקוחות היא ההחזרים הכספיים, כשרבים מתלוננים על הצורך להתמודד עם בירוקרטיה, טרטור ומילוי טפסים בלתי נגמר, על מנת לזכות להחזרים. מדיקר שהבינה עד כמה הסוגיה מהותית עבור הלקוחות, והחליטה להפעיל מנגנון טיפול תביעות מהיר ויעיל, שמאפשר קבלת החזרים כספיים עד 48 שעות מהגשת הבקשה, כשלרוב ההחזרים מגיעים לידי הלקוחות, תוך שעות בודדות בלבד.

קיצור תורים –  יתרון נוסף, שמביאה עמה מדיקר ללקוחותיה, הוא האפשרות לקיצור תורים, שלא רק חוסכת בזמן יקר ערך עבורנו, אלא גם מצילים חיים. כאשר אישה למשל מופנת לבדיקת ביופסיה, כי קיים חשד אצלה לסרטן השד, והיא נאלצת לחכות מספר שבועות לביצוע הבדיקה, זמן זה עלול להיות קריטי ולהחמיר את מצבה. תרחיש דומה ניתן לדמות באמצעות בדיקת ה-PET CT או MRI שנועדו לאבחן מחלות וסיטואציות רפואיות שונות, שעיכוב בביצוע הבדיקה עלול להיות קריטי ומסוכן.

שירותי ייעוץ רפואי טלפוני ורופא עד הבית 24/7 – שמנגיש את השירותים הרפואיים גם לאוכלוסיות שנמנע מהן להגיע למרפאות ובתי החולים, עקב מגבלה או סיכון מוגבר להידבקות במחלות ו-וירוסים. השירות משפר משמעותית את איכות החיים של מטופלים רבים, שבעבר היו נאלצים לוותר על טיפול רפואי או שהיו מקבלים אותו באיחור, במה שעלול היה לגרום להחמרה במצבם.

שירותים רפואיים רחבים, מתקדמים ומקצועיים בעלויות שוות לכל כיס –  מדיקר מספקת כיום מגוון רחב של בדיקות, טיפולים ואבחונים רפואיים חדשניים ומובילים, אצל הרופאים, בתי החולים והמרפאות הטובים ביותר, ביניהם: 

שירות פינוי באמבולנס ורופא עד הבית 24/7

סל בדיקות ההריון הרחב בשוק, כולל: בדיקות סקר גנטי טרום לידתי, סקירת מערכות, דיקור מי שפיר, שקיפות עורפית ועוד.

בדיקות אבחנתיות, לרבות: Pet-CT-I MRI ,CT

בדיקות סקר מנהלים ובדיקות סקר ספציפיות לגילוי סרטן

בדיקות רפואה מונעת: ממוגרפיה, בדיקת משטח צוואר הרחם, בדיקת צפיפות עצם, בדיקת אנטיגן סגולי של הערמונית (PSA), בדיקת לחץ תוך עיני, ועוד.

מימוש זכויות רפואיות

כתב שירות לתאונות דרכים

ועוד. עם זאת, חשוב לזכור כי כתב השירות תקף אך ורק על אדמת מדינת ישראל. כדי להיות מכוסים גם בחו"ל, במיוחד עם יש רקע רפואי, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחולים.

מדיקר מאפשרת קבלה ללא תנאים, מגבלות והחרגות, יחד עם שירותים חדשניים ועלויות שוות לכל כיס

העקרונות שמדיקר חרטה על דגלה במהלך השנים, הכוללים קבלה ללא תנאים, מגבלות או החרגות, טיפול מהיר בתביעות, קיצור התורים הארוכים, יחד עם הענקת שירותים רפואיים רחבים, מתקדמים ומקצועיים, מאפשרים למטופלים רבים ליהנות ממעטפת בריאותית שלמה. אותה מעטפת מעניקה לציבור לקוחותיה שקט נפשי ומסייעת לו לשמירה טובה יותר על בריאותו, כשבמקביל העלות הכספית להצטרפות לכתבי השירות שלה שווה לכל כיס.

medicare - מדיקר

הגשת תביעה אונליין

להגשת תביעה אונליין יש למלא את כל השדות

רגע לפני שאתם מפספסים את ההזדמנות להצטרף ל-MediCare, השאירו פרטים ותהנו משירותי בריאות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר

הפנייה התקבלה בהצלחה, נחזור אליכם בהקדם.